Narkotika min bestevenn og min verste fiende!!

Categories Blogg

For en stund siden fant jeg denne på internett, og det rørte noe ved meg. Jeg vet ikke hvem som har skrevet den, men den treffer deg.

Hei, mitt navn er Narkotika!

Jeg ødelegger hjem, får familier fra hverandre, jeg tar dine barn og foreldre fra barn, men det er bare begynnelsen.

Jeg er dyrere enn diamanter og mer verdt enn gull.

Den sorg jeg medfører er helt uten sammenligning.

Hvis du har bruk for meg eller lyst på meg, er jeg lett å finne. Jeg finnes overalt rundt deg på skoler og i by og bygd. Jeg bor sammen med di rike og lever side om side med de fattige.

Min makt er lidelse og avmakt. Prøv meg bare en gang og du vil se at du aldri kan slippe fri. Jeg vil være parat til neste gang du har brukt for meg, inntil du ikke kan slippe meg.

Til slutt vil jeg eie din sjel.

Brukte sprøytespisser. Foto R. Guddal

Når jeg først har deg vil du stjele og lyve.

Du vil gjøre hva som helst for å følge meg en gang til, en gang til og enda en gang. De forbrytelser du vil begå for min narkotiske sjarm, vil gjøre alt verdt det.

Du vil lyve for kvinnen som fødte deg og stjele fra din far.

Og når du ser hvor vondt det gjør dem og hvor triste de er, burde du bli trist. Men det gjør du ikke, for din moral og fornuft er berøvet.

Du trenger ingen Venner, kun de med penger!!!!!

Til slutt kan du være alene med meg- og KUN meg!

Jeg tar og tar til du ikke har mer og gi. Så naiv og ubevisst som du er, tror du at du får så mye igjen. Du er heldig om du er i live når jeg er ferdig med deg!

Så ta min hånd og la meg vise deg veien til HELVETE!!!!

 

Så hva tenker du nå? Etter å ha lest denne teksten.

Jeg tenker at jeg var heldigvis en av de heldige som kom meg ut av det, og jeg har livet i behold. Denne teksten treffer meg så langt inni hjerterota, den gjør meg vondt. Men fakta er at det er akkurat sånn narkotika gjør med deg. Det var sånn jeg hadde det, og det er sånn mange fremdeles har det. Men det er ikke alltid man ser dette selv før det er for sent.

Jeg har ett ønske om at du som leser dette, kan sette deg ned og tenke litt på hva som gjør DEG godt. Hva som gjør DEG glad! Og når du har funnet ut av det, så skriv det ned og gjør det!

Og med dette sier jeg GI ALDRI OPP!

SAMMEN KLARER VI SÅ MYE MER!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *