Lyset i hverdagen på direkte sendt TV!

Categories Blogg

Vi våknet i de herlige hotell sengene, men søvnen hadde ikke vært så god. Det var mange tanker, og nervene satt uttapå huden. Vi dro for gardinen, og sola var ihvertfall med oss i dag. Vi fikset oss, kledde oss, og tok med det vi skulle, fordi vi måtte rett videre etter frokosten. Vi kom inn i matsalene, og herreguuud, såå syykt mye digg mat!! Det var jo helt utrolig! Jeg ba Ragnhild om å ta bilder av maten. Jeg stappet tallerken full av egg, bacon, nøtter, frukt, grønt, ferskt brød og kjeks. Forsynte meg to ganger, og tok med en dessert bolle i veska.

Skikkelig luksusfrakost på Scandic Solli!

Vi spaserte så nedover mot Aker brygge. Sola varmet, og det var kjempe flott å spasere nedover i dag. Vi møtte Petter utenfor Tv 2 lokalet. 

Gikk inn, opp i 3 etg. og ææææ shiiit, der var studio; sofaen de sitter i, bordet de sitter ved, kjøkkenet til Wenche. Alt man ser på tv, men nå var det rett foran meg, alt var inne i ett glassrom. 

Studio!

 

Vi gikk litt forbi det og der ble vi møtt av mange rolige mennesker, vi ble tilbudt en mat bit og noe å drikke. Vi ble sendt inn til sminken, ett lite og ganske varmt rom, det passet fint nå tenkte jeg.. akkurat som jeg ikke var svett og varm nok fra før. Men kom meg gjennom, og sminkørene var veldig hyggelig, og de spurte underveis om man hadde noen ønsker, og om man var fornøyd. Og de var veldig raske og proffe, merket at de hadde gjort det en del ganger før. 

Skikkelig kult å bli sminket av en så proff dame, foto Petter Nyquist

Så fikk vi på en mikrofon, og nå kom program lederne Desta Marie ut og hilste på oss. Det var nå reklame. Jeg spurte om det var mulig å komme inn å sette seg i sofaen, og bli litt vant med det, og selvfølgelig gikk det greit. Det var en helt merkelig følelse, det gikk bare mer og mer opp for meg hva jeg nå hadde sagt ja til. 

Nå satt jeg der, i den gule sofaen, den jeg har sett sååå mye på tv, og kameraene sto nå rundt akkurat MEG. 

Wenche var på kjøkkenet og klokka foran oss tikket ned. 6 minutter og noen sekunder igjen……….

Klokka gikk sekund for sekund. Herregud, som hjertet dunket fortere og fortere. 
00 min og 00 sekunder, Wenche var ferdig, og der begynte kameraene å trille mot oss Desta Marie programlederen, begynte å snakke der hun satt i sofaen foran meg. Jeg trodde jeg skulle dø!! Jeg har aldri aaaldri hatt så harde hjerte slag før. Trodde noen sekunder jeg skulle besvime. Så var det i gang ja, Ragnhild svarte fint for seg, så var det min tur, og jeg klarte å presse 2 setninger ut. Det var ikke så enkelt å dele sin livshistorie på tv allikevel. Men med god støtte fra de 2 flotte menneskene jeg var der med, og selvfølgelig den utrolig proffe Desta Marie, så tok jeg meg heldigvis fint inn.

Rart å være på Tv, men fryktelig gøy!

For en utrolig opplevelse dette var. Og såå deilig det var å bli ferdig. Men utrolig kult og takknemlig for at jeg har fått være med på noe så stort og utrolig!

Etterpå ble vi med Petter for å hilse på noen flere kule folk. Så tok vi en velfortjent kakao på =kaffe med Petter. 

Fin gjeng på =KAFFE <3

WHAT A DAY, HUH?

Innslaget fra God morgen Norge har blitt vist over 10.000 ganger på vår egen Facebookside og det er helt sinnsykt!!!

 

Vil dere se oss på tv, følg linken: https://www.tv2.no/v/1450701/

Følg oss gjerne på Instagram: https://www.instagram.com/lysetihverdagen/

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *