Når solen titter frem😊

Categories Blogg

Det er kanskje ikke bare jeg som merker på kropp og sinn at hverdagen blir litt lettere når man ser sola. Når det begynner å bli litt lysere ute på morgenen og litt lengre lyst på kvelden.

Merker du det og?

Jeg selv merker det veldig godt. Når det er mørkt når man reiser til jobb, og det er mørkt når du reiser hjem fra jobb så reagerer kroppen og sinnet mitt.

Det vakre huset en flott vinterdag.

Jeg tenker mer enn vanlig(hvis det går) og jeg har lettere for å tenke mer mørkt og negativt. Jeg går lettere inn i en depresjon og den sitter lengre i. Jeg føler at jeg ikke får til noen ting og er udugelig.

Men så begynner solen å titte litt mer frem, og jeg kjenner det sagte men sikkert kjennes litt lysere ut. Jeg kjenner den mørke skyen letter litt, og jeg føler på litt mindre udugelighet. Men jeg som alle andre ble litt lurt her igjen denne uken her, det kom mer SNØ! Jeg kjente jeg ble frustrert over å måtte koste bilen for snø og starte bilen slik at det ble varmt.

Kjenner du deg igjen?

Men i dag sitter jeg her på kontoret og kjenner sola varmer litt. Det er faktisk ganske så fint å se ut vinduet nå, selv om det kom snø her om dagen.

For hvor vakkert er det ikke når du ser snøen på trærne og sola som lyser?

Jeg tenker at vi alle må bli litt flinkere til å sette pris på de bitte små tingene hver dag, så kanskje det ikke blir så stor forskjell på mørket og lyset.

Ha en fin dag😊

Vårsolen på Bjørnegård er vakker!
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *