Røver, Vandrer og Lyset, alle samlet på Havang konferansen!

Categories Blogg
Vi møtte Mina også, kanskje vi får lov til å besøke Røverradioen??

Turen til Lillehammer gikk supert og vi koste oss så mye. Først fikk vi en fin togtur sammen, det tok nesten tre timer, men det var deilig å bare legge seg ned å slappe av en stund. Da vi var fremme på Lillehammer tog stasjon sto taxien klar for å hente oss, dette var jo stas.

Da vi kom frem ble jeg kjempe glad, det svære fine hotellet så nesten ut som ett slott. Rolig og fredfullt var det også. Vi gikk til rommene for å pakke ut og etterpå tok vi taxi nok en gang til Egon for å spise middag 

Det å komme på hotellet med rød løper var bare rått!!

På Egon kunne vi bestille hva enn vi ville til middag og ble skikkelig skjemt bort. Da vi var mette dro vi til hotellet igjen og bestemte oss for å gå å slappe av å gjøre oss klare til konferansen vi skulle til neste dag. Uff jeg gruet meg sååååå mye selv om det hjalp mye å ha gode mennesker rundt meg. Jeg skulle si noen få setninger men bare tanken på det fikk hjerte til å slå, og det ville ikke gi seg. Jeg prøvde å kose meg men jeg hadde det samtidig i bakhode hele tiden selv om det var bare noen få setninger. Selv om jeg var dødssliten etter denne fine dagen sov jeg kun en og en time i sammenheng, og jeg var veldig tidlig ute for å prøvde å forsikre meg om at snakkingen skulle gå bra. 

Når jeg våkna det første jeg følte var en angst følelse og en følelse at jeg ville bare løpe så langt jeg kunne.

Jeg møtte jentene å vi gikk for å spise frokost. Sååå mye mat,det var deilig å få servert noe for en gang skyld å, isteden for å være den som alltid serverer til andre.Det var sikkert over hundre retter å velge, til frokost 

Vi spiste masse og fylte opp energien til Havang konferansen.

Endless var på Havang han også så låta vår tok han og fremførte.

Vi gikk inn til konferansen å jeg ser alle menneskene, jeg tenkte at det var ikke så ille som jeg hadde trodd i hode mitt så langt. Vi fikk alle ett skilt med vårt navn på når vi kom 🙂 Det var forskjellige mennesker med forskjellige historier som delte vanskelige ting og historier. Jeg ble rørt og det å høre så mange forskjellige historier fikk meg til å føle meg varm å at jeg ikke er alene om ting noe som hjelper enormt mye. Når det var vår tur til å fremføre kjente jeg hjertebank i hele kroppen, men så fort jeg begynte å snakke merka jeg at det gikk fint å jeg lo nesten av meg selv, for alle var jo forstående og snille 

Ragnhild sier hele tiden at hun er så stolt av oss, noe som er godt å høre!

Jeg var skikkelig fornøyd med hele turen og jeg var såååå glad for at jeg var med, alle vi var kjempeflinke og jeg gleder med til å oppleve mer ting vi kan mestre sammen. 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *